3 תרגילים לשיפור ה-Pistol Squat

רוב האנשים שונאים את התרגיל הזה (או מעולם לא ניסו אותו). למה? האמת בגלל שתי סיבות עיקריות:

תנועתיות ויציבות (Stability, Mobility).

אם יש לכם בעיה של טווח תנועה בקרסול ושרירי הירכיים שלכם הדוקים, תרגיל ה-Pistol יכול להיות קללה עבורכם.

אז מה גורם לחוסר תנועתיות באזורים אלו: ריצה, ישיבה זמן ממושך (למשל בעבודה) וכו'. אפילו אם אינכם עושים את הדברים הללו, סיכוי מאוד גבוה שעשיית Pistol הוא דבר קשה לביצוע.

ומה עם יציבות?

אפילו אם יש לכם סקוואט אחורי, סקוואט קדמי וסקוואט מעל הראש (OHS,FS,BS) מושלמים.כאשר עוברים לסקוואט על רגל אחת הכל משתנה. ביצוע סקוואט על רגל אחת מפעיל סט שונה לגמרי של שרירים ומייצבים כדי לייצב אתכם.

להלן 3 תרגילים שיעזרו לכם לשפר את ה-Pistol:

(מקור וקרדיט: WODPrep,Ben Dziwulski)

 

 

כתיבת תגובה