3 תרגילים לשיפור ה-Pistol Squat

רוב האנשים שונאים את התרגיל הזה (או מעולם לא ניסו אותו). למה? האמת בגלל שתי סיבות עיקריות: תנועתיות ויציבות (Stability, Mobility). אם יש לכם בעיה של טווח תנועה בקרסול ושרירי הירכיים שלכם הדוקים, תרגיל ה-Pistol יכול להיות קללה עבורכם. אז מה גורם לחוסר תנועתיות באזורים אלו: ריצה, ישיבה זמן ממושך (למשל בעבודה) וכו'. אפילו אם אינכם עושים את הדברים הללו, […]

Read more

כיצד לשפר את ה-Snatch

סנאצ'ים, או שאוהבים אותם או ששונאים אותם. הם קרוב לוודאי אחת התנועות הכי מורכבות בספורט המשוגע שנקרא קרוספיט. אם הייתי צריך לנחש, זו גם התנועה שמתאמנים מתחילים הכי מפחדים ממנה. תארו לעצמכם שאתם נכנסים לבוקס והדבר הראשון שאתם רואים הוא זה: "תודה… אבל לא תודה!!!" אתם ישר עושים פרסה ועוזבים את המקום (מתי שלמעשה הייתם צריכים לעזור לבנאדם ;-)) למרבה […]

Read more