Open 16.4 – דייב קסטרו עוקב אחרי

תמיד ידעתי שאני די מפורסם (טוב, נו… אולי בקרב חברי בבוקס), אבל שדייב קסטרו יעקוב אחרי חשבון הפייסבוק שלי?! זה ממש מחמיא לי. אתם בוודאי אומרים לעצמכם, "כמה הוא מקשקש הבחור הזה?! כנראה נפלה עליו פלטה אחת יותר מדי על הראש".

אז הנה ההסבר. בתאריך ה-17 למרץ, פתח חבר בקבוצה משאל שביקש מאנשים להמר אילו תרגילים יהיו ב-16.4. זה היה ההימור שלי:

dave

 

 

 

אז נכון שלא לקחתי בחשבון את החתירה, אבל היי… זה שבוע שני ברציפות שאני קולע בול לפחות בשתי תרגילים. אז דייב קסטרו היקר! כעת שאני יודע שאתה עוקב אחרי החשבון שלי בפייסבוק, זה ההימור שלי לאימון האחרון 16.5:

Thrusters, Rope Climb, Pull-Ups ומשהו עם Kettlebell. לפחות שני אלמנטים יהיו. ועוד משהו דייב… דבר איתי בנוגע לאירוע הפתיחה של ה-Games, יש לי כמה רעיונות טובים 😉

 

טוב, אחרי שבלבלתי לכם את את המוח, נעבור למנה העיקרית – 16.4.

כמו בכל יום שישי, עפתי על המחשב כדי לבדוק איזו זוועה הפעם הכינו לנו. האמת, שלא ממש נפלתי מהרגליים (כנראה שהמוח שלי מוקדם בבוקר עדיין לא התאפס על עצמו).

Deadlift – יש לי.

Wallball – אומנם יש קצת כאבים בכתף, אבל יש לי.

חתירה – יש!!!

HSPU – מממ… אין!

משום מה התרכזתי רק בתרגיל של ה-HSPU שאין לי והתחלתי לעשות חישובים איך אני מצליח לבצע כמה בודדים. טוב, הגיע הזמן לצאת לבוקס ולשפוט מתאמנים. הראשון ששפטתי הוא בחור חזק שיש לו 190 ק"ג 1RM (אם זכרוני לא מטעני) ב-Deadlift. הוא מתחיל את האימון בקצב יפה. לאחר שהגיע לכיוון ה-30 חזרות הקצב שלו התחיל לרדת (הגיוני, לא?!), ב-Wallball היו לו כמה חזרות של No Rep, והוא לא הספיק להגיע לחתירה.

הבחור השני ששפטתי שגם לו יש RM גבוה משלי, הגיע ל-50 חזרות. חשש כבד התחיל לחלחל בי. האם לא לקחתי ברצינות יתרה את עניין ה-Deadlift?

השבת הגיעה ואיתה השיפוט לכמה אנשים הנחשבים מהחזקים בבוקס, ביניהם המאמן שלי. המאמן שלי ועוד מתאמן הצליחו לעוף על האימון ולהגיע ל-HSPU. השלישי העיף את הברזל ב-Deadlift אך בשל בעיות Mobility התקשה קצת עם ה-Wallball אבל הצליח להגיע לחתירה ולעשות 34 קלוריות. כבוד!!!

יום ראשון הגיע ואני כהרגלי בולע כל מילה וסרטון באינטרנט שרק יכול לספק מידע אסטרטגי לגבי האימון. הגעתי לבוקס וזאת הפעם הראשונה שהתחושה שלי לא הייתה משהו. עשיתי חימום של 20 דקות וגם בדקתי את המשקל על המוט בתרגיל. כ-ב-ד ! ! ! מדובר ב-85% מה-RM שלי ואני עוד צריך לעשות 55 חזרות מזה…Dios Míos!

 

טוב, הכל מוכן. 3… 2… 1… GO!

חזרה ראשונה, סבבה, אבל כל האשליות שלי שאוכל לעשות סטים נגוזו. אין ברירה, נעבוד על אחדות כמה שיותר מהר. הגעתי לחזרה העשירית כשאני מרגיש כמו אטלס שסוחב על גבו את כל העולם. הקצב הפך להיות לאיטי כמו צב. אחרי כל הרמה, שחרור חגורת הגב ונשימות עמוקות. שוב הידוק החגורה ויאללה לברזל להרים וכך חוזר חלילה עד שתם הזמן.106882964

27 חזרות. זה כל מה שהצלחתי לייצר. אשקר אם אומר שאני לא חש קצת אכזבה, אבל Deadlift זהו תרגיל שחייבים לעשות אותו כראוי כדי לשמור על הגב. לא יעזור החלק המנטלי שידחוף את הגוף קדימה לגבול האדום אם זה בא על חשבון הגב ואז לפציעה.

אבל כמו תמיד המאמן שלי נחלץ לעזרתי וגם הפעם כשראה את האכזבה על פני המילים שלו עודדו אותי.

"עשית עבודה יפה", הוא אמר. "אתה לא צריך להיות מאוכזב, הרמת מעל ל-2.7 טון בכללי".

אז נכון, בגדול התוצאה לא משהו ואף נמוכה. אבל לפחות עשיתי RX. אחרי הכל, מדובר במשקל של 85% מה-RM שלי. מדובר ב-Open הראשון שלי. מדובר בסך הכל בשנה ורבע של ניסיון בקרוספיט ובספורט בכלל.

למרות הכל, אני מרוצה וגאה בעצמי.

ודייב קסטרו… אם הגעת עד לכאן, אל תשכח את מה שכתבתי בהתחלה.

יאללה, קדימה ל-16.5 !!!

 

 

כתיבת תגובה